Skip to main content
Nezaradené

Tipy pre small business v predvianočnom období

By 6. októbra 2021No Comments
vianočný pozdrav

Aj v ťažkých časoch tohtoročných vianočných sviatkov budú ľudia chcieť oslavovať a vymieňať si darčeky.

Tento zoznam vianočných marketingových tipov, začínajúci v októbri vám pomôže naplánovať vianočné marketingové stratégie, maximalizovať ich efektívnosť, vyhnúť sa vianočnému zhonu a vytvoriť zmysluplné spojenie so zákazníkmi.

Októbrové tipy na vianočný marketing

  • Vytvorte podrobný vianočný plán.
  • Vytvorte si realistický vianočný rozpočet a držte sa ho.
  • Inšpirujte sa.  Pozrite sa na Pinterest, pozrite sa na reklamy na Facebooku a príspevky na Instagrame alebo sa zapojte do diskusných panelov a zistite, čo robia ostatné firmy na Vianoce.
  • Vykonajte malý prieskum trhu.  Čo hľadajú vaši zákazníci počas týchto vianočných sviatkov? Ako splníte tieto požiadavky?
  • Pripravte si zásoby.  Objednajte ich včas.
  • Objednajte si svoje reklamné materiály: bannery, pohľadnice, letáky, plagáty alebo penové tabule, začnite si robiť zásoby, ktoré vám postačia po zvyšok sezóny.
  • Zaobstarajte si obalový materiál na vianočné balenie tovarov.  Rozhodnite sa, ako chcete baliť objednávky, nákupy v kamennej predajni – môžete pridať samolepku ku každej objednávke, použiť prispôsobenú baliacu pásku a baliť jemné predmety do hodvábneho papiera.
  • Naplánujte si výpredaje na Black Friday alebo Cyber ​​Monday.  Aké výpredaje máte spustené? Kedy začína každý predaj? Ako budete inzerovať predaj? Začnite písať propagačné e -maily hneď, aby ste boli pripravení kliknúť na tlačidlo „odoslať“, keď príde čas.
EXTRA TIP Black Friday a Cyber ​​Monday sú dva z najväčších predajných dní v roku – na spustenie propagácie však nemusíte čakať do konca novembra. Ponúkajte denné ponuky a predaj iba pre predplatiteľov, aby ste nalákali nových zákazníkov.

Novembrové vianočné marketingové tipy
Na november pripadajú dva kľúčové nákupné dni: Black Friday a Cyber Monday.

  • Ozdobte svoj obchod: vyzdobte svoju predajňu slávnostným výkladom, púšťajte obľúbené vianočné melódie a zapáľte si zimné sviečky.
  • Nezabudnite aktualizovať vizuál svojho webu:  aktualizovať ho o podrobnosti pripravené na Vianoce.
EXTRA TIP Nové ponuky v tomto roku? Či už spravujete online obchod so suvenírmi alebo predávate sviatočné masky na tvár, dajte zákazníkom vedieť vopred prostredníctvom elektronického spravodajcu, pohľadnice alebo príspevku na sociálnych sieťach
  • Objednajte si poďakovania alebo darčeky ako hrnčeky, kalendáre alebo značkové reklamné predmety s logom.  Vianočné obdobie je skvelým obdobím na poďakovanie svojim zákazníkom a zamestnancom a na posilnenie vašich vzťahov v nasledujúcom roku.
  • Objednajte si vianočné pohľadnice vopred.  Uistite sa, že objednávate dosť pre svojich zákazníkov a zamestnancov. Je ľahké podceniť svoje potreby v tejto oblasti, preto si objednajte viac, ako si myslíte, že budete potrebovať.
EXTRA TIP Extra Vianočné pohľadnice? Zastrčte ich do zasielaných objednávok alebo nákupných tašiek a urobte tak slávnostný záver.
  • Spustite svoj výpredaj na Black Friday – dajte vedieť jasne o zľavách
  • Zorganizujte Small Business Saturday 28. novembra – vytvorte špeciálnu ponuku alebo propagujte tento víkend.
  • Spustite svoj výpredaj Cyber ​​Monday – Pondelok po Black Friday využite tento výpredajový deň na propagáciu exkluzívnych ponúk (ako je skorý prístup k nákupu!) zákazníkov odoberajúcich e-maily a sledovateľov sociálnych médií.
  • Zaveste plagáty a bannery.  Oznamujte nadchádzajúce predaje, aby ste pritiahli potenciálnych zákazníkov a záujem existujúcich zákazníkov.

Decembrové marketingové tipy na Vianoce

Využite tento mesiac na poďakovanie, zamyslite sa nad svojimi úspechmi a plánujte budúci rok.

  • Zaznamenávajte a analyzujte výsledky svojich predajov na Black Friday a Cyber ​​Monday.  Všimnite si, čo fungovalo a čo nie, aby ste získali prehľad o budúcom vianočnom období.
  • Skontrolujte frekvenciu nakupujúcich -pochopenie typickej návštevnosti obchodov vám pomôže zorganizovať efektívne plány počtu zamestnancov na budúci rok.
EXTRA TIP Poďakujte svojim zákazníkom a zamestnancom ručne písanými vianočnými pozdravmi alebo reklamnými predmetmi s vašim logom.
  • Zvážte oživenie značky. Nový rok je skvelý čas na nové premýšľanie o vašej vizuálnej identite, či už ide o aktualizáciu vášho loga alebo opravu vášho webu.
  • Zamyslite sa nad tým, čo zlepšiť na budúci rok.  Napríklad množstvo skladových zásob. Poučte sa z toho, pokračujte a pridajte si to do svojho kontrolného zoznamu na budúci rok.
  • Plánujte, pomôže vám to nový rok správnou nohou. Po úspešnom vianočnom období by ste sa mali vrátiť do práce oddýchnutí, omladení a pripravení na ďalší rok.

Či už teda ďakujete zákazníkom a klientom, snažíte sa zvyšovať návštevnosť vášho obchodu alebo skúšate nové marketingové taktiky, výsledky tohtoročného úsilia vám môžu pomôcť pri rozhodovaní o tom, ako plánovať budúci rok.

Naša ponuka vianočných pozdravov