Aj v ťažkých časoch tohtoročných vianočných sviatkov budú ľudia chcieť oslavovať a vymieňať si darčeky.
Tento zoznam vianočných marketingových tipov, začínajúci v októbri vám pomôže naplánovať vianočné marketingové stratégie, maximalizovať ich efektívnosť, vyhnúť sa vianočnému zhonu a vytvoriť zmysluplné spojenie so zákazníkmi.
Októbrové tipy na vianočný marketing
- Vytvorte podrobný vianočný plán.
- Vytvorte si realistický vianočný rozpočet a držte sa ho.
- Inšpirujte sa. Pozrite sa na Pinterest, pozrite sa na reklamy na Facebooku a príspevky na Instagrame alebo sa zapojte do diskusných panelov a zistite, čo robia ostatné firmy na Vianoce.
- Vykonajte malý prieskum trhu. Čo hľadajú vaši zákazníci počas týchto vianočných sviatkov? Ako splníte tieto požiadavky?
- Pripravte si zásoby. Objednajte ich včas.
- Objednajte si svoje reklamné materiály: bannery, pohľadnice, letáky, plagáty alebo penové tabule, začnite si robiť zásoby, ktoré vám postačia po zvyšok sezóny.
- Zaobstarajte si obalový materiál na vianočné balenie tovarov. Rozhodnite sa, ako chcete baliť objednávky, nákupy v kamennej predajni – môžete pridať samolepku ku každej objednávke, použiť prispôsobenú baliacu pásku a baliť jemné predmety do hodvábneho papiera.
- Naplánujte si výpredaje na Black Friday alebo Cyber Monday. Aké výpredaje máte spustené? Kedy začína každý predaj? Ako budete inzerovať predaj? Začnite písať propagačné e -maily hneď, aby ste boli pripravení kliknúť na tlačidlo „odoslať“, keď príde čas.
EXTRA TIP Black Friday a Cyber Monday sú dva z najväčších predajných dní v roku – na spustenie propagácie však nemusíte čakať do konca novembra. Ponúkajte denné ponuky a predaj iba pre predplatiteľov, aby ste nalákali nových zákazníkov. |
Novembrové vianočné marketingové tipy
Na november pripadajú dva kľúčové nákupné dni: Black Friday a Cyber Monday.
- Ozdobte svoj obchod: vyzdobte svoju predajňu slávnostným výkladom, púšťajte obľúbené vianočné melódie a zapáľte si zimné sviečky.
- Nezabudnite aktualizovať vizuál svojho webu: aktualizovať ho o podrobnosti pripravené na Vianoce.
EXTRA TIP Nové ponuky v tomto roku? Či už spravujete online obchod so suvenírmi alebo predávate sviatočné masky na tvár, dajte zákazníkom vedieť vopred prostredníctvom elektronického spravodajcu, pohľadnice alebo príspevku na sociálnych sieťach |
- Objednajte si poďakovania alebo darčeky ako hrnčeky, kalendáre alebo značkové reklamné predmety s logom. Vianočné obdobie je skvelým obdobím na poďakovanie svojim zákazníkom a zamestnancom a na posilnenie vašich vzťahov v nasledujúcom roku.
- Objednajte si vianočné pohľadnice vopred. Uistite sa, že objednávate dosť pre svojich zákazníkov a zamestnancov. Je ľahké podceniť svoje potreby v tejto oblasti, preto si objednajte viac, ako si myslíte, že budete potrebovať.
EXTRA TIP Extra Vianočné pohľadnice? Zastrčte ich do zasielaných objednávok alebo nákupných tašiek a urobte tak slávnostný záver. |
- Spustite svoj výpredaj na Black Friday – dajte vedieť jasne o zľavách
- Zorganizujte Small Business Saturday 28. novembra – vytvorte špeciálnu ponuku alebo propagujte tento víkend.
- Spustite svoj výpredaj Cyber Monday – Pondelok po Black Friday využite tento výpredajový deň na propagáciu exkluzívnych ponúk (ako je skorý prístup k nákupu!) zákazníkov odoberajúcich e-maily a sledovateľov sociálnych médií.
- Zaveste plagáty a bannery. Oznamujte nadchádzajúce predaje, aby ste pritiahli potenciálnych zákazníkov a záujem existujúcich zákazníkov.
Decembrové marketingové tipy na Vianoce
Využite tento mesiac na poďakovanie, zamyslite sa nad svojimi úspechmi a plánujte budúci rok.
- Zaznamenávajte a analyzujte výsledky svojich predajov na Black Friday a Cyber Monday. Všimnite si, čo fungovalo a čo nie, aby ste získali prehľad o budúcom vianočnom období.
- Skontrolujte frekvenciu nakupujúcich -pochopenie typickej návštevnosti obchodov vám pomôže zorganizovať efektívne plány počtu zamestnancov na budúci rok.
EXTRA TIP Poďakujte svojim zákazníkom a zamestnancom ručne písanými vianočnými pozdravmi alebo reklamnými predmetmi s vašim logom. |
- Zvážte oživenie značky. Nový rok je skvelý čas na nové premýšľanie o vašej vizuálnej identite, či už ide o aktualizáciu vášho loga alebo opravu vášho webu.
- Zamyslite sa nad tým, čo zlepšiť na budúci rok. Napríklad množstvo skladových zásob. Poučte sa z toho, pokračujte a pridajte si to do svojho kontrolného zoznamu na budúci rok.
- Plánujte, pomôže vám to nový rok správnou nohou. Po úspešnom vianočnom období by ste sa mali vrátiť do práce oddýchnutí, omladení a pripravení na ďalší rok.
Či už teda ďakujete zákazníkom a klientom, snažíte sa zvyšovať návštevnosť vášho obchodu alebo skúšate nové marketingové taktiky, výsledky tohtoročného úsilia vám môžu pomôcť pri rozhodovaní o tom, ako plánovať budúci rok.
Naša ponuka vianočných pozdravov
Ozdobte svoj obchod vianočnými dekoráciami