Cenník vianočných pozdravov

Minimálny odber pri tejto cene je 40 kusov.

Formát A6 0,60 EUR/ks
Pozdrav DL/Štvorec 0,80 EUR/ks
Formát otvárací 1 EUR/ks
do 40 kusov + 0,10 Eur/kus
do 30 kusov + 0,20 Eur/kus
do 20 kusov + 0,30 Eur/kus
do 10 kusov + 0,40 Eur/kus
Tlač vzorky BEZPLATNE

 

Cena grafických prác

Návrh pozdravu z ponuky BEZPLATNE
Návrh originálneho pozdravu 40 EUR
Zmena formátu pozdravu BEZPLATNE
Grafická hodina 20 EUR / hod
Grafická úprava 5 EUR

Cena obálok

Obálka C6 – pre A6 formát 0,15 EUR/ks
Obálka 15x15cm 0,15 EUR/ks
Obálka DL 0,18 EUR/ks

Ďalšie služby

Poštovné a balné 5 EUR
Dobierka 1,50 EUR
Zaslanie vzorky BEZPLATNE
Elektronický pozdrav 15 EUR
Neotváracie pozdravy Otváracie pozdravy
nad 100 ks nad 300 ks nad 500ks nad 100 ks nad 300 ks nad 500ks
Formát A6 0,40 EUR 0,30 EUR 0,20 EUR 0,70 EUR 0,60 EUR 0,50 EUR
Formát DL, štvorec 0,50 EUR 0,40 EUR 0,30 EUR 0,70 EUR 0,60 EUR 0,50 EUR

Tip od vianočných pozdravov – ako na tvorbu cien počas vianočného obdobia

Cenové stratégie počas Vianoc

Na cene záleží viac, ako na iných faktoroch 60% spotrebiteľov. Nasledujúce tipy pomáhajú zvyšovať predajnosť tovarov a služieb vo vianočnom období.

1. Propagujte svoje ceny

Propagujte svoje ceny na svojom Facebooku a iných stránkach sociálnych médií ako aj v priamom marketingu predchádzajúcim zákazníkom. Prezentovaním svojich cien ako zdroja hodnoty a vzrušenia môžete zákazníkov povzbudiť k okamžitému nákupu.

2. Skúste Bundling

Bundling je jedným zo spôsobov, ako prinútiť spotrebiteľov, aby za niečo zaplatili viac. Spojením párov súvisiacich položiek dohromady vytvoríte vnímanie hodnoty. Balíček môže spotrebiteľov povzbudiť k tomu, aby utratili trochu viac za položku, ktorú by inak nekúpili.

Zvážte zvýšenie záujmu o svoje balíky tým, že ich označíte ako limitované edície alebo použijete špeciálne obaly na predaj balíkov ako darčeky.

3. Vyberte správny výpredaj

Výpredaje sú dokonalým spôsobom, ako uvádzať na trh svoje výrobky a podporujú vyššiu predajnosť – najmä vtedy, keď sa výpredaje zhodujú s veľkými nákupnými dňami Cyber Monday a Black Friday. Nezabudnite tiež, že spotrebitelia po dovolenke nakupujú sami, preto si naplánujte aj predaj po sviatkoch.

Aké stratégie predaja teda fungujú najlepšie? S buy-one, get-one free nemôžete šliapnuť vedľa, pretože inšpirujú spotrebiteľov k tomu, aby minuli viac, ako by inak urobili, pretože veria, že získavajú niečo za nič. K budúcim nákupom povzbudzujú zákazníkov aj darčekové poukazy alebo zľavy.

Dávajte si pozor na príliš veľa výpredajov, aby zákazníci nestratili záujem, a nepovažovali vás za diskontného predajcu.

4. Ponúknite drahšiu alternatívu

Vidina výhodnej ponuky núti zákazníka míňať peniaze. Vďaka stratégii, pri ktorej výrobok porovnávate s drahšou, ale niekedy aj lacnejšou alternatívou,  nemusíte znižovať ceny. Keď zákazníci uvidia položku za nízke ceny, myslia si, že získavajú dobrý pomer kvality a ceny a povzbudia ich tak k nákupu. Len sa uistite, že položka za strednú cenu je takmer rovnako príťažlivá ako položka s vyššou cenou a výrazne atraktívnejšia ako tá s nižšou cenou.

5. Rozprávajte príbeh založený na hodnotách

Spotrebitelia hľadajú dobrý pomer ceny a kvality a k nákupu ich motivuje aj hodnota produktov. Zákazníci sú ochotní minúť viac, ak si myslia, že dostávajú viac. Položky nakupujú podľa toho, ako si myslia, že sa im hodia do života. Predstavením položky ako potenciálneho dedičstva, investície do dlhodobej hodnoty alebo produktu, ktorý povedie k dobrodružstvu, lepšej práci alebo zábave, dávate spotrebiteľom dôvod míňať viac.

6. Preskúmajte svoju konkurenciu

Každý má konkurenciu. Musíte vedieť svoje, rovnako ako poznáte svoje vlastné produkty. Vytvorením kontrastu s konkurenciou môžete povzbudiť aj verných zákazníkov svojej konkurencie, aby si namiesto toho vybrali váš produkt.

Niektoré možnosti zahŕňajú:

  • Vyššie ceny vašich položiek, aby vytvorili ilúziu väčšej hodnoty. Ešte vyššie ceny zvládnete, ak ponúknete záruku, zlepšenie zákazníckych služieb v porovnaní s vašou konkurenciou alebo iné hmatateľné zlepšenie.
  • Zľavnené ceny. Ak sú vaše položky podobné ponukám konkurencie, ale ponúkate nižšiu cenu, stačí, ak spotrebiteľa upozorníte na cenový rozdiel, aby ste ich nalákali, aby prišli do vašej firmy.

7. Využite ukotvenie cien

Výskumy ukazujú, že ľudia vnímajú najskôr ponúkanú informáciu ako vysoko spoľahlivú . Ak je položka vo výpredaji, zobrazte najskôr pôvodnú cenu a potom predajnú cenu.

Je sezóna Vianoc

Nakupovanie online je jednoduché, pretože spotrebiteľom poskytuje viac času na plánovanie nákupov – a viac príležitostí minúť viac peňazí. Správne cenové stratégie elektronického obchodu môžu znásobiť vaše tržby a urobiť z tej vianočnej najlepšiu sezónu pre váš biznis.

 

Prezrite si našu ponuku vianočných pozdravov