Skip to main content

Obchodní partneri – Vianočné pozdravy

www.svadba-oznamenia.sk – naša ponuka svadobných oznámení
www.goldprint.sk – výnimočné pohľadnice

www.hochzeits-einladungen.at – svadobné oznámenia v Rakúsku
www.vianocnepozdravy.sk – vianočné a novoročné pozdravy

www.rusko-na-tvar.sk – jedinečné bavlnené rúška na tvár

Moderné kalendáre a fotokalendáre nájdete na

www.kalendare-fotokalendare.sk

www.svatba-oznameni.cz

www.eskuvoi-meghivo.hu

www.vanocni-prani-novorocenky.cz

www.pozvankanaoslavu.sk

www.kalendare-fotokalendare.sk

www.vizitky-tlac.sk

www.promocneoznamenia.sk

www.tutuli-mutuli.sk

www.bodyckapromiminka.cz

 

Tipy na zvýšenie predajnosti v období Vianoc

Vianočné a novoročné sviatky sú najlepším obdobím pre maloobchodníkov na zvýšenie tržieb. Úspech alebo neúspech predaja však v skutočnosti závisí od marketingových stratégií a propagácií, ktoré používajú.

Maloobchodníci sa v mnohých prípadoch zamerali iba na zvýšenie tržieb, pričom svoje zisky ponechali bokom. Vykonávali obrovské propagácie bez toho, aby brali do úvahy obete, ktoré museli priniesť. V dôsledku toho, hoci sa ich tržby zvýšili, takmer nedosahovali žiaden zisk.

Tu je päť stratégií, ktoré môžete použiť na zvýšenie tržieb a zisku počas vianočných a novoročných sviatkov.

1. Predpovedajte svoju požiadavku na zásoby

Počas vianočných a novoročných sviatkov budete možno musieť predať viac produktov. Ako však presne viete, koľko zásob by ste mali nosiť vo svojom obchode alebo sklade? Bez správnej techniky prognózovania by ste mohli mať príliš málo zásob, čo by mohlo spôsobiť oneskorenie v procese vybavovania objednávky. A naopak, môžete tiež skončiť s príliš veľkým počtom zásob, takže vo vašom obchode alebo sklade by bolo veľa zanedbaných, nepredajných položiek. To je taká zbytočná činnosť, ktorej sa musí každý maloobchodník vyhnúť. Preto je dôležité, aby ste dokázali predpovedať dopyt po inventári v tomto sviatočnom období. Prejdite si údaje o svojich tržbách z minulého roka a zistíte, ako zákazníci nakupujú. Zistite, ktoré výrobky sa predávali najviac a ktoré neboli veľmi obľúbené.

Softvér na správu zásob HashMicro vám môže pomôcť generovať komplexné údaje o zásobách. Vďaka pokročilej funkcii predpovedí vám systém pomôže zaistiť, aby ste udržali správne množstvo zásob . To znamená, že budete môcť lepšie kontrolovať aj svoje obstarávacie náklady.

2. Poskytujte kombinované produkty a špeciálne ponuky

Bez ohľadu na typ produktov, ktoré ponúkate, ich môžete počas vianočných sviatkov vždy zbaliť. Môžete skombinovať viacero produktov do sady a vytvoriť im špeciálne ceny. Marketingovú stratégiu Buy 1 Get 1 môžete použiť aj na určité produkty, ktoré neovplyvnia vašu ziskovú maržu. Ďalšou vecou, ​​ktorú môžete urobiť, je zorganizovať veľký predajný deň na Štedrý večer alebo na Silvestra. Zamerajte sa na položky, ktoré sú už nejaký čas vo vašom obchode alebo sklade, a nie na nové (pamätajte si, že prvé na sklade, prvé na výstupe). Je to rýchly a efektívny spôsob, ako zvýšiť predaj a mať zásoby pod kontrolou.

Prečítajte si príslušný článok:  Marketingové tipy pre elektronický obchod: Ako zvýšiť predaj vo svojom internetovom obchode

3. Optimalizujte obsah svojich webových stránok

To je dôležité najmä pre tých, ktorí predávajú výrobky online. Začnite aktualizáciou témy svojho webu. Zvážte pridanie vianočných a novoročných bannerov na svoj web elektronického obchodu. Ide o praktický spôsob, ako počas sviatkov dodať vašej značke veselý dojem. Tu je niekoľko ďalších vecí, ktoré môžete urobiť: ✓ Vytvorte pocit naliehavosti pridaním časovača odpočítavania dní predaja na hlavnej stránke vášho webu.

✓ Ukážte produkty súvisiace s dovolenkou a uľahčte návštevníkom vášho webu, aby ich našli

✓ Poskytnite na svoj blog obsah s tematikou sviatkov, napr. Nápady na vianočné darčeky

✓ Prepíšte popis produktu a priložte odkazy na darčeky k položkám, ktoré by boli dobrým darčekom

✓ Zaistite, aby bol obsah vašich webových stránok priateľský k SEO, aby bolo pre ľudí jednoduchšie nájsť váš web pri vyhľadávaní určitých produktov prostredníctvom vyhľadávacích nástrojov.

✓ Použite svoje ohlasy zákazníkov z predchádzajúcich prázdnin (ak existujú)

4. Vo svojom e -mailovom marketingu používajte vianočné a novoročné motívy

E -mailový marketing je nevyhnutný pre úspešnú prázdninovú marketingovú stratégiu. V tento sviatočný čas skrášlite svoje e -mailové marketingové kampane pridaním sviatočných prvkov prostredníctvom vianočných a novoročných pozdravov, obrázkov a špeciálnych ponúk.

Keďže mobilné nákupy pribúdajú a ľudia počas prázdnin sledujú zľavy, existuje mnoho ďalších spôsobov, ako môžete zvýšiť predaj pomocou e -mailového marketingu. ✓ Posielať pripomenutia kupujúcim, ktorí opustili svoje vozíky, raz za týždeň, aby ich povzbudili k dokončeniu nákupov ✓ Zvážte poskytovanie zliav pre tých, ktorí po určitom časovom období nedokončili platby ✓ Vylepšite svoj zoznam e -mailov aktívnou organizáciou kategórií pred Vianoce a znova zapojte svojich kupujúcich zaslaním novoročných pozdravov ✓ Poskytujte svojim verným kupujúcim špeciálne ponuky tým, že ponúknete kódy poukážok na výrobky, o ktoré sa zaujímajú. Aby ste si uľahčili správu svojich e-mailových marketingových kampaní, zvážte používanie softvéru na automatizáciu marketingu. .

Softvér Marketing Automation spoločnosti HashMicro vám umožňuje zdobiť šablóny, plánovať e -maily , kategorizovať vašich odberateľov, personalizovať svoje e -maily a mnoho ďalších prostredníctvom jedného systému.

5. Vytvorte zaujímavú kampaň sociálnych médií

Tento mesiac je ten pravý okamih, kedy môžete používať sociálne siete ako prostriedok propagácie. Ak ste svoje podnikanie na Instagrame aktívne neriadili, je načase oživiť váš obsah na Instagrame. Okrem odosielania svojich propagačných fotografií na Facebook, Twitter a Instagram môžete tiež vytvoriť novú kreatívnu kampaň, napríklad fotografickú súťaž na Instagrame, ktorá vyžaduje, aby účastníci zobrazovali vašu značku, komentovali vaše produkty a používali zaujímavé značky hashtag, ktoré majú potenciál stať sa vírusovým. Na oplátku im môžete poskytnúť zľavy alebo iné atraktívne ponuky, napríklad tovar alebo exkluzívne členské karty. Okrem zvýšenia povedomia o značke je ďalším pozitívnym vplyvom, ktorý môžete získať z kampane v sociálnych médiách, to, že môžete dokumentáciu pre svoje budúcoročné propagačné akcie znova použiť.

 

Prezrite si ponuku vianočných pozdravov.